Venteliste

VI HAR EN MEGET LANG VENTELISTE FOR UNDENBYS BORGERE – VI FORVENTER AT DET TAGER FLERE ÅR FØR VI KAN TILBYDE PLADS.

Det koster kr. 50 årligt at stå på venteliste. Dette beløb bliver opkrævet ved opskrivning på ventelisten. Hvis du ikke betaler inden 5 dage, vil du blive slettet på vores venteliste.

De efterfølgende år vil beløbet blive opkrævet den 1. oktober.

Når du får tilbudt medlemskab, vil du efterfølgende kun betale kr. 350 for det første år. De efterfølgende år koster kontingent kr. 400.

Vi ved ikke, hvor lang tid der går, før vi kan tilbyde dig pladsen, hvis ikke du bor i Vallensbæk. Vi indmelder ved ny sæsonstart i september, som er afhængigt af, hvor mange der melder sig ud. Du vil modtage en bekræftelsesmail på ventelisten, og du vil modtage en mail, når du bliver tilbudt en plads.

For at blive medlem af “Havet” skal du være over 18 år.

Du kan skrive dig på ventelisten på følgende link: https://badeforeninghavet.klub-modul.dk/cms/ProfileMaintainEnrollment.aspx?TeamID=1003

Ved tilmelding giver du samtykke til at foreningen kan gemme de persondata der er nødvendige for at behandle dit medlemsskab, jf. GDPR artikel 6, stk. 1, litra b. Dine data vil ikke blive benyttet til andre formål end dette. Såfremt de ikke bliver optaget som medlem, skal du aktivt anmode om sletning fra ventelisten.