Ikke-medlem

Badeforeningen Havet er en nyopstartet helårsbadeforening, og vi har derfor en meget lang venteliste, og vi har derfor ikke mulighed for at kunne oplyse hvilket nummer på venteliste den enkelte er. Vi har af samme årsag intet kvalificeret bud på, hvor lang ventetiden er.

Vi tilføjer løbende medlemmer fra ventelisten til vores forening, når der er en plads ledig.

Som ikke-medlem har du ikke mulighed for at bruge omklædning, sauna og caféområdet, da dette kræver et adgangsarmbånd, men resten af udendørs faciliteterne må gerne benyttes af alle.

Medlem

Du kan se vores badetider/åbningstider her: Åbningstider
Inden for åbningstiderne kan du som medlem benytte omklædning, sauna og caféområdet.
Det er altid muligt at benytte udendørsfaciliteterne udenfor åbningstiderne, også selvom man ikke er medlem.

I caféområdet har vi en kasse, hvor du kan finde aflagte sager. Du kan komme ind i caféområdet i foreningens åbningstider.

Når du bliver medlem af Badeforeningen Havet og har betalt kontingent, så skal du afhente dit adgangsarmbånd i Vallensbæk Idrætscenter på alle hverdage fra kl. 10:00-19:00. Adgangsarmbåndet giver adgang til omklædning, sauna og caféområdet.

VIGTIGT!
Inden du afhenter dit adgangsarmbånd, skal du udfylde en formular. Du kan finde formular og guide til formularen her. Du kan ikke få udleveret adgangsarmbåndet før dette er gjort.

Det gør du igennem appen ‘Klubmodul’, hvor bestyrelsen tilføjer begivenheder og alle vores gusmestre tilføjer saunagus. Der vil også være andre events indimellem. Du kan finde guide til appen her.

Du kan se i vores kalender, hvornår næste saunagus er. Gusmesterne opretter private begivenheder på Facebook gruppen ‘Eksklusivt for medlemmer af Havet Vallensbæk’.

Det er også muligt at se resten af foreningens aktiviteter her.

Saunaen tændes, når den første har tændt saunaen. Det tager ca. 20-25 min før den er varm, og slukkes automatisk efter ca. 30 min, hvis ikke man tænder den igen.

Kontingentet opkræves forud 1 gang årligt. Betalingsfristen er d. 01/09.

Vallensbæk borgere: 500 kr

Andre borgere: 650 kr

Alle medlemmer skal købe et armbånd af kommunen, som giver adgang til faciliteterne. Pris 50 kr.

Læs mere om betaling her

Hvis du ønsker at blive udmeldt af Havet for næste sæson, så skriv venligst en mail til kontakt@badeforeninghavet.dk.

Dit adgangsarmbånd kan du beholde, da det er købt af kommunen og kan fremadrettet bruges til den nye svømmehal og måske andre aktiviteter.

Det er ikke tilladt give børn, ledsagere eller gæster adgang til foreningens faciliteter såsom omklædning, sauna og caféområdet. De er selvfølgelig velkomne til at bruge udendørs faciliteterne ligesom andre ikke-medlemmer.

Vi har ikke mulighed for at lade børn (under 18 år) være en del af foreningen, da det vil kræve, at der er livredder til stede.

Øvrige

Vi tager glædeligt i mod forslag, forbedringer eller idéer. Nedenfor kan du se, hvor du skal rette din henvendelse:

For forslag eller forbedringer til Valhal (Omklædning, sauna og hele badeanlægget Valhal): Kommunen

Idéer til foreningen (Events eller andet): kontakt@badeforeningen.dk

Der er på nuværende tidspunkt ikke planer om, at der laves et gelænder på broen ud mod Valhal.

I vinterhalvåret bliver der ikke saltet, så vær forsigtig, når i færdes på broen.

Hvis i har nogen forslag til broen, Valhal, eller andet, så skal henvendelsen rettes mod Vallensbæk Kommune, da de ejer bygningerne. Vi låner blot lokalerne til foreningen.